Ringišpil

Nekada si znao pročitati svaku moju misao, pred tobom sam bila kao otvorena knjiga ispisana prenesenim značenjem koje samo ti i ja razumijemo.
Sada samo razumiješ da je dan dan zato što je dan, i znaš da je noć, kada padne mrak.

Život se poigrava samnom, miješa osjećaje u meni nemilosrdno, poput miksera, a ja zatočena unutar četiri zida, sjedim i čekam. Čekam da mi se život napokon u potpunosti uneredi, pa da imam opravdanje za svoju tugu koja me, samo tebi nerazumljiva, hvata zadnjih mjesec dana.

Sviram gitaru, koju nikada nisam niti naučila svirati. Izgubljenost među tim suludim zvukovima podsjeća me na moj život.




[Svjetla, lampioni, šareni baloni,
Sve se oko tebe okreće,
Čini ti se da si k'o u vasioni,
Jer stigao je ringišpil
Mali indijanci, vile, vilenjaci,
Oko tebe neki drugi svijet,
Neki drugi ljudi, neki drugi znaci,
Tvoj mali ringišpil.]


Istina je. Ti si nešto poput mojih Rohnhill Slim cigareta. Stoje na stolu pokraj tople kave, a ti mi nedaš da ih zapalim. A ja jednom rukom pridržavam drugu da ne posegnem za njima.

U zadnje vrijeme...
Pretjerano sam emocionalna i ne brinem o samoj sebi. Neznam, niti sebi nemogu objasniti. Znaš li zašto?

Ja samo hoću imati osmijeh na licu. Hoćeš li mi ga vratiti?

Credits
Site © http//:hellno.blog.hr© Kontakt: © Mail

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OO1 LINKOVI

MAIL


002 INDEX
O BLOGU
ARHIVA
FORUM

003 FRIENDS
NINA
MAJA
LEONA
SIK
LUKA